قوانین و شرایط

کاربر گرامی، لطفاً قوانین و مقررات زیر را جهت استفاده از خدمات دلی فود به دقت مطالعه کنید. ثبت نام و ثبت سفارش از طریق دلی فود به منزله پذیرش آن است.

حریم خصوصی
  1. دلی فود از تمامی اطلاعات کاربری مشتریان خود محافظت میکند، و این اطلاعات را به جز اغذیه فروشی های همکار (برای آماده سازی و ارسال غذا) در اختیار شخص حقیقی و حقوقی ثالثی قرار نمیدهد، مگر به دستور مراجع ذی صلاح قضایی.
  2. از اطلاعات کاربران اعم از آدرس، شماره تماس، لیست سفارش غذای ایشان تنها در راستای ارائه بهتر خدمات دلی فود استفاده میشود.
حساب کاربری
  1. هنگام سفارش، ثبت یک شماره موبایل معتبر و قابل دسترسی برای کاربر الزامی است؛ کاربر مجاز به ایجاد همزمان بیش از یک حساب کاربری نیست.
  2. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورتی که کاربر اطلاعات خود را اشتباه ثبت کند، و به موجب آن، وقفه یا تاخیری در ارسال سفارش به وجود آید، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.
همکاری با اغذیه فروشی ها
  1. دلی فود صرفا به عنوان واسطه مجازی اغذیه فروشی ها خدمات خود را ارائه می دهد و مسئولیت سلامت غذا، کمیت و کیفیت آن و نحوه ارسال غذا با اغذیه فروشی و نهادهای نظارتی مربوطه است.
  2. قیمت ها در منوی هر اغذیه فروشی به روز است و قیمتی که در زمان قطعی شدن سفارش مشتری در دلی فود نمایش داده می شود، معتبر است؛ همچنین قیمت گذاری غذا و هزینه ارسال غذا صرفا و منحصرا توسط اغذیه فروشی انجام می شود و دلی فود هیچ دخل و تصرفی در این موارد ندارد.
ثبت سفارش
  1. هنگامی که اغذیه فروشی سفارش غذای شما را دریافت کرد، در صورت نیاز ممکن است از طریق تماس تلفنی با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، احتمال لغو سفارش شما وجود خواهد داشت و در این صورت مبلغ پرداخت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما (کیف پول شما) منظور خواهد شد.
  2. در صورت عدم تایید سفارش تا 15 دقیقه، از سوی اغذیه فروشی، به هر دلیل، وجه پرداختی به صورت اعتبار به حساب کاربری افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده می‏کنند، بازگشت داده خواهد شد.
  3. مشتری متعهد می گردد که موقعیت مکانی خود را در زمان ثبت سفارش به درستی ثبت نماید، در غیر این صورت اغذیه فروشی مجاز به لغو سفارش و یا دریافت مابه التفاوت هزینه ارسال غذا، در زمان تحویل سفارش به مشتری است.
  4. امکان لغو و تغییر سفارش بعد از ثبت و تایید آن وجود نخواهد داشت.
پیگیری سفارش ها و مشکلات
  1. شما می توانید به صورت لحظه ای وضعیت ( درانتظار تائید / در حال آماده سازی / ارسال و دریافت ) سفارشتان را از بخش پروفایل حساب کاربری خود پیگیری کنید.
  2. مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله از پرداخت، طبق قوانین بانکی، مبلغ پرداختی حداکثر تا 72 ساعت و از طریق بانک مربوطه به حساب شما عودت داده خواهد شد و در این مورد دلی فود امکان پیگیری نخواهد داشت.
  3. درصورت دیرکرد یا عدم دریافت سفارش کاربران می توانند موضوع را از طریق دلی فود پیگیری کنند، دلی فود موضوع را با اغذیه فروشی پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به کاربر اطلاع خواهد داد، لازم به ذکر است دلی فود مسئولیتی در خصوص دیرکرد یا کنسلی سفارش ها از سوی اغذیه فروشی ندارد.
  4. درصورت لزوم، چنانچه مایل به برداشت و خروج اعتبار از کیف پول به حساب بانکی خود باشید، دلی فود پس از بررسی های لازم با دریافت اطلاعات لازم از شما ظرف مدت حداکثر 48 ساعت کاری مبلغ اعتبار را برای شما واریز خواهد کرد.
  5. هرگونه نارضایتی از ارسال اشتباه غذا، مغایرت در اقلام دریافتی و یا مشکل بهداشتی در غذا باید بلافاصله بعد از دریافت سفارش توسط کاربر به دلی فود گزارش شود در غیراین صورت دلی فود از پیگیری بعد از این زمان، معذور است. لازم به ذکر است در برخی موارد، بطور مثال مواردی که مشتری به مسئله بهداشتی غذا اشاره می کند، نیاز است برای پیگیری بهتر، همکاری لازم جهت ارسال عکس و عودت غذای دریافتی را داشته باشد.
1403 | 2024 ©